HTML

Travianos tapasztalataim

A blog a Travian nevű online stratégiai játékkal eltöltött éveimről, az itt gyűjtött és az ehhez kapcsolódó tapasztalataimról, ugyanúgy szól a játék pozitív és rossz oldaláról, a szürke és fekete vidékeiről egyaránt, melyeket nem feltétlenül osztanak meg a készítők a játékosokkal.

Utolsó kommentek

Archívum

A kezdetekről

2013.04.04. 11:17 p.a.r.t.i.z.a.n

Egy kicsit a homályba vész, hogy mikor és hogyan kezdtem el. Akkoriban a Lemuria nevezetű magyar fejlesztésű, részben körökre osztott illetve részben online stratégiai játékkal játszottam, ami egy vérbeli stratégiai játék, minimális grafikával, csak táblázatokkal, és rengeteg, egyre bonyolultabb mágikus, alvilági és katonai akciókkal teletűzdelve. Tudtommal a mai napig működik, akit érdekel kipróbálhatja a www.lemuria.hu oldalon, több szót nem is vesztegetek rá. Egyszóval fanatikus voltam, a körváltásokhoz igazítottam az életem, mondhatni központi szerepet játszott. A játék fórumán, és ismerőseim között nagyon sokszor fikázták a Travit, elsősorban amiatt ami az előbbi játékban egyenesen tiltott, több játékos összebeszélése, a klánok és játékosok közötti háttérben folytatott egyeztetések, ez az előbbi játék mumusa, JKSZ (játékon kívüli szövetség, azaz az egy szövetségbe tartozó max. 7 játékos másokkal való egyezkedése), akkor persze még nem tudtam, hogy a Travian egyik ízét ez adja meg. A legelső benyomásaim ebben a tekintetben negatívak voltak, ahogy a klánok és a játékosok profiljait olvasgattam. Mert persze eljutottam én is oda hogy kipróbáljam. Annak ellenére, hogy akkoriban a játékot megnyitva egy 3 színű, a képernyő egy kis felületét elfoglaló primitív grafikájú korong volt látható, néhány kattintás után egyből megfogott a "történés". Ez a játék zajlik, itt az események "élőben" történnek, nem kell egy órát várni egy változtatásra. Emlékszem a római népet választottam, mert ez a Lemuriában egy jóféle nép volt, azt sem tudtam hogy mikor szálltam be a szerverre, igazából semmit sem tudtam a játékról, viszont komoly tapasztalatom volt már akkor is a stratégiai játékokból, ami az építkezős-harcolósokat illeti. Nem sok idő telt el, a Lemuriát abbahagytam, és onnantól kezdve a "korongot" bámultam. Sok-sok mindent megéltem azóta, szervereket, klánokat, szándékozom is írni róluk, de igyekszem a névtelenség homályában maradni, ha nagyon lényeges említek játékosokat, klánokat, de mivel jelenleg is játszom, és a blogom olyan dolgokat is érint melyeket a készítők, a MH-k (multihunterek) akik elvileg a játék "tisztaságán" őrködnek - erőteljesen üldöznek, mert a szürke és a fekete zónába tartoznak, és most nem a natar szürke zónájára gondoltam - nem szeretném, hogy ezekból akár nekem, akár másoknak bántódása esne.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://travianos.blog.hu/api/trackback/id/tr665187689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása